وانیا،نفس مامان لاله و بابا ایمانوانیا،نفس مامان لاله و بابا ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

هدیه باشکوه خداوند

فرشته ها ی دیگری در راهند

1391/7/12 1:44
نویسنده : مامانی
170 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر خاله لیلا ،یگانه خانوم هم بدنیا اومد . رادمهر پسر خاله زینب هم بدنیا اومد. خیلی دلم میخواست میرفتم بیمارستان دیدنشون . اما اوضاع خودم هنوز روبراه نیست. روزهای سختیه فقط بودن فرشته کوچولو قابل تحملش میکنه. امیدوارم زوذتر این سختی ها سپری بشن تا با همه وجود لرت مادر شدن رو تجربه کنم.

خیلی دلم میخواد مثل روزای بارداری برم کلوپ . ببینم کدوم یکی از نی نی ها اومدن. چه شکلین.

راستی نبات کوچولو هنوز اسم نداره. من و بابا ایمان خیلی وقته که بین چندتا اسم موندیم و نتونسته بودیم تصمیم بگیریم. اسمای انتخابی ما اینا بود :

وانیا . آوینا و هلیا 

اما بالاخره بعد از دو هفته تصمیمون رو گرفتیم. از حالا به بعد فرشته مون اسم داره 

وانیا به معنی هدیه با شکوه خداوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)