وانیا،نفس مامان لاله و بابا ایمانوانیا،نفس مامان لاله و بابا ایمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

هدیه باشکوه خداوند

اولین دیدار

1391/6/31 1:44
نویسنده : مامانی
123 بازدید
اشتراک گذاری

یک روزگی نفس ما

امروز ساعت 10 صبح مامان سیما سوار هواپیما شد تا بیاد اهواز پیش من. 

و درست در همون موقع بادوم زمینی ما تصمیم گرفت که سفرشو به زمین شروع کنه. حتی فرصت نداد بریم دنبال مامان و از فرودگاه بیاریمشچشمک

من ساعت5 بعدازظهر آخرین روز تابستون شیرین ترین حسی رو که میشد ، تجربه کردم ." یه فرشته واقعی رو بغل کردم."

وقتی گذاشتنش تو بغلم احساس کردم هرگز هرگز همچین موجود زیبایی تو زندگیم ندیده بودم. بارها و بارها خدارو شکر کردم بخاطر اینکه بهم این لطف رو کرده که همچین موجود دوست داشتنی از این به بعد به زندگیم بتابه.

فرشته کوچولو . خیلی خیلی دوست دارم .

به دنیای ما خوش اومدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)